sábado, 15 de diciembre de 2012

1000 visits!

Thank you very much to everyone who entered my blog. I'm very happy to announce that the counter has reached 1000 visits! And that was in less than 2 months of life. Also you have visited me from many places (Spain, UK, USA, Germany, Mexico, Argentina,...)

Muchas gracias a todos los que han entrado en mi blog. Estoy muy feliz de anunciar que el contador ha alcanzado las 1000 visitas! Y esto sólo en menos de 2 meses de vida. Además me habéis visitado desde muchos lugares (España, Reino Unido, Estados Unidos, Alemania, Méjico, Argentina,...)


I hope you have found my blog useful, I'll keep working on it and uploading tutorials and pictures to share this hobby with you. I hope you like it and feel free to ask or comment anything you want.

Espero que habéis encontrado mi blog util. Seguiré trabajando en el y subiendo tutoriales y fotos para compartir este hobby con vosotros. Espero que os guste y podéis comentar y preguntar cualquier cosa que querais.

To thank you for your support I opened a new section called Useful Links in which I'll post some of the pages I've found during the years and have helped me with my cosplays so far. More links will be coming in the future.

Para agradeceros vuestro apoyo he abierto una nueva sección llamada Useful Links (Links útiles) en la que postearé algunnas de las páginas que he encontrado durante los años y que me han ayudado con mis coslays hasta ahora. Pronto subiré más links.



Many kisses and thanks (^~^)
Muchos besos y gracias (^~^)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *

Follow by Email

Social Feed

2014 © Planer - Responsive Blogger Magazine Theme
Planer theme by Way2themes