Cosplay gallery: Ignis (Jingai Makyo)


Here you have some pictures of the Ignis cosplay. They are not the best quality but I'm very happy with my boyfriend who took them for me. Thank you! Anyway, I may do a photoshoot in the future for this one. The gallery is HERE.
Aquí tenéis algunas fotos del cosplay de Ignis. No son de la mejor calidad pero estoy muy feliz con mi novio que las sacó para mi. Gracias! De todas maneras, puede que haga un photoshoot en el futuro para este traje. La galería está AQUÍ.


Ooooooooh! I almost forget to tell you, I won 2nd prize in my city's competition! The level was very high and I am very very happy I got a prize for this cosplay (that took a loooong time to design and build) but all the other cosplays were also really awesome!
Ooooooooh! Por poco lo olvido, gané el segundo premio en la competición de mi ciudad! El nivel fué muy alto y estoy muy feliz de haber conseguido un premio con este cosplay (tarde muuuucho tiempo en diseñarlo y construirlo) pero todos los otrso cosplays fueron también impresionantes!




Related links

Gallery: Ignis


Alice in Cosplayland

Cosplay lover and manga addict from Spain. Living the adventure in England! Always working on something new!

No hay comentarios:

Publicar un comentario