martes, 22 de enero de 2013

Cosplay gallery: Alisa Bosconovitch (Tekken 6)


I still have some pictures to update to he galleries, this cosplay was my first try with a sewing machine and obviously my first wig as well, that makes you realise how worthy it is to get a good quality one not like this one. I couldn't dye the wig but at that moment I was happy with the results (more or less). Also I had to rescue these pics and most have very bad quality, sorry about that.

Todavía tengo algunas fotos que subir a las galerías, este cosplay fue mi primer intento con una máquina de coser y obviamente mi primera peluca también, os podéis dar cuenta de que merece la pena conseguir una de buena calidad y no como esta. No pude teñir la peluca pero en aquel momento estaba feliz con los resultados (más o menos). Además tuve que rescatar estas fotos y la mayoría son de mala calidad, lo siento.

Fighting my boyfriend was the funniest part ever. 

Pelear con mi novio fue lo más divertido de todo. 



Also thank you very much to Lola Salinas for this pic. Awesome! (and yes, he thinks I'm crazy)

Además, muchas gracias a Lola Salinas por esta foto. Genial! (y si, el piensa que estoy loca)


Related links

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *

Follow by Email

Social Feed

2014 © Planer - Responsive Blogger Magazine Theme
Planer theme by Way2themes