Cosplay gallery: Megurine Luka (Vocaloid - Christmas version)


Happy New Year to every one! Have you been on holiday? I have! That's why there weren't any posts for over a week but now I'm back and I bring you the last cosplay of the year (last year of course). Here you have Megurine Luka (again) with a Christmas version from Project DIVA. Many more pictures HERE.

Feliz Año Nuevo a todos! Habéis estado de vacaciones? Yo sí! Por eso no he posteado en más de una semana pero ahora estoy de vuelta y os traigo el último cosplay del año (del año pasado claro).
Aquí tenéis a Megurine Luka (otra vez) con una versión de navidad del juego Project Diva. Muchas más fotos AQUÍ.




Also, today in Spain we open the presents from the WiseMen! Have you been good?
Además, hoy en España abrimos los regalos de los Reyes Magos! Habéis sido buenos?




I really, really have to thank my beloved boyfriend because he took all the pictures and they are very awesome! I don't usually have the chance to do a photoshoot even if it's at home and I'm really happy I was able to do it. Thanks!

Tengo que agradecer muchísimo a mi querido novio por hacerme las fotos. Son geniales! Normalmente no tengo la oportunidad de hacer un reportaje fotográfico  incluso si es en casa y estoy muy feliz de poder haber hecho este. Gracias!



I couldn't find the exact match for the tights nor I had red heels but as Luka's main version has boots I decided to wear those. Another problem was nails, should be red but didn't have time to paint again. 

No pude encontrar unas medias exactas a las de Luka ni tenía tacones rojos pero como la versión original de Luka lleva botas decidí llevar unas blancas. Otro problema fueron las uñas, deberían ser rojas pero no tuve tiempo de repintarlas. 


Related links

Tutorial: Pompoms / Pompones

Alice in Cosplayland

Cosplay lover and manga addict from Spain. Living the adventure in England! Always working on something new!

2 comentarios: