Cosplay recycling: Long straight yellow hair / Pelo largo liso amarillo


When I say yellow hair I mean it...recently I bought a wig and they brought me a wrong one, I wanted a golden brown but what they got me was totally yellow...(my wig is the one below). After lots of fights (actually very polite emails on my part) and three months after I ordered the wig (a loooot of patience) I had to call Ebay for assistance because they weren't giving me back the money nor replacing the wig for the correct one (I have to add that the wig took exactly 2 months to arrive). I have to say, I have bought lots of things on Ebay and this was the first time I have had this kind of problem, people there is usually very kind so do buy there. The result is now Finally I solved it and now I have a yellow wig and no idea of what cosplay to do with it. These are the characters with the yellowest hair I found, some vary colour depending on the drawing.

Cuando dije amarillo lo dije de verdad...recientemente compre una peluca pero me trajeron una equicocada, la queria de un color casta;o dorado pero lo que me trajeron fue totalmente amarillo..(mi peluca es la de abajo). Despues de muchas luchas (en realidad unos correos muy amables considerando mi enfado) y tres meses despues de que pidiera la peluca (muuuuucha paciencia) tuve que pedir ayuda a Ebay porque el vendedor no me devolvia el dinero ni me cambiaba la peluca (encima de que tardo 2 meses justos en llegar). Tengo que decir que he comprado muchas cosas en Ebay y esta es la primera vez que he tenido este tipo de problema, la gente es normalmente muy amable asi que podeis comprar alli. Al final esta resuelto y ahora tengo una peluca amarilla y ni idea de que hacer con ella. Estos son los personajes con el pelo mas amarillo que encontre, algunos varian de color dependiendo del dibujo.

Alice in Cosplayland

Cosplay lover and manga addict from Spain. Living the adventure in England! Always working on something new!

No hay comentarios:

Publicar un comentario