Cosplay character: Asuna Yuuki (Sword Art Online) - Titania Alfheim version


Have you seen SAO? Then maybe you should, because I think it is one of the best animes that they have released lately. In the second part of the anime you get the female protagonist in this elf dress, and I can't resist elf ears.

Habeis visto SAO? Entonces quizas deberiais, porque creo que es uno de los mejores animes que han sacado ultimamente. En la segunda parte del anime teneis a la protagonista femenina con este vestido elfico, y no puedo resistirme a unas orejas de elfo

I must say that I chose this character because I thought it would be easy to make...wrong! It gave me many headaches, starting with the fabric I chose, my sewing machine being stupid and the design of the skirt and neck piece that really drove me crazy! Also, after 2 months waiting the wig arrived...in bright yellow! but luckilly I finished it  hanks to Larxenne Cosplay that lent me a wig (oo) and I've got some amazing pictures waiting to be uploaded.

Debo decir que elegi este personaje porque pense que seria facil hacerlo...me equivoque! Me dio muchos quebraderos de cabeza, empezando con la tela que elegi, mi maquina de coser poniendose tonta y el dise;o de la falda y la pieza del cuello me volvieron loca! Ademas, despues de dos meses de espera me llego la peluca...color amarillo brillante! pero suerete la terminé gracias a Larxenne Cosplay que me dejó la peluca (oo) y tengo unas fotos chulisimas esperando ser subidas.

* Long straight golden brown wig / Peluca larga y lisa castaño dorada
* Long elf ears / Orejas de elfo largas
* Ear covers / Cubreorejas
* Top / Top
* Skirt / Falda
* Fabric bracelets / Brazaletes de tela
* Hair veil / Velo para el pelo
* Feet ribbons / Lazos para los pies
* Red rubber bands / Coleteros pequeños rojos
* Wings / Alas

Alice in Cosplayland

Cosplay lover and manga addict from Spain. Living the adventure in England! Always working on something new!

No hay comentarios:

Publicar un comentario