martes, 20 de agosto de 2013

Cosplay gallery: Asuna Yuuki (Sword Art Online) - Titania Alfheim version

After some short holidays I am back to business (or freakness if you prefer)
I haven't brought you a phoshoot in a while, basically because lately I've been uploading pictures to my Facebook but here I bring you the photoshoot I made in June with my Asuna Alfheim cosplay at Delamere Forest in UK. I hope you like it.

Después de unas pequeñas vacaciones estoy de vuelta al meollo (o al frikismo si lo preferís)
No os he puesto ningún photoshoot en un tiempo, basicamente porque he estado subiendo las fotos a mi Facebook pero aquí os traigo la sesión de fotos que hice en Junio con mi cosplay de Asuna Alfheim en el bosque de Delamere en Reino Unido, espero que os guste
I was freezing with the outfit even in June and took us 20 minutes waiting in the cold for the clouds to go away and the sun to go back to take this picture, but it was worth it.

Me estaba helando con el vestido incluso en Junio y nos llevo 20 minutos de espera en el frío esperando que las nubes se fueran y el sol volviera para sacar esta foto, pero mereció la pena.
My beloved boyfriend stayed with me and did all the support with the light, thank you baby, thank you for taking us there and standing me with all my crazyness all the time. I love you <3
Also, very important, my photographer was John Nicholson, he knows he is my hero! Really loved the pics, really enjoyed the time with him and it is really cool to work with someone who loves photography as much as him, he even let me see how he edited the pics and gave me some tricks! Really looking forward to work with him again :D you can see his photography blog Lensdust and his Flickr sequence.

Mi querido novio se quedó conmigo y hizo todo el trabajo de luces, gracias cielo, gracias por llevarnos y por aguantarme con mis locuras todo el rato.e quiero <3
Además, muy importante, mi fotógrafo fue John Nicholson, el sabe que es mi heroe! Me encantaron las fotos y disfruté mucho el tiempo con él, es genial trabajar con alguien a quien le gusta la fotografía tanto como a él, incluso me dejó ver como editaba las fotos y me dio algunos trucos! Deseando trabajar con el de nuevo :D podéis ver su blog de fotografía Lensdust y su secuencia de Flickr
The pictures are so high quality that I will link you to the Picassa album so you can see them better

Las fotos son de tan alta calidad que os paso diréctamente el link a los albumes web de Picassa
Click here - Click aquí
As you see there is no watermark on the pics, you are free to share them but i would apreciate it if you put the credits on the photos:

Como veis no hay marca de agua en las fotos, tenéis libertad de compartirlas pero apreciaría que pusierais los creditos de las fotos:

Cosplay & Cosplayer: Alice in cosplayland
Photo & Edition: John Nicholson

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *

Follow by Email

Social Feed

2014 © Planer - Responsive Blogger Magazine Theme
Planer theme by Way2themes