Cosplay special: Murcia's manga convention at newspapers/ Presentación Salón del Manga de Murcia

Hello everybody, I'm veeeery busy at the moment doing like erm half a dozen cosplays (really). I don't have much time to upload new tutorials so I'll just post this newspaper's article because... I was there! This year I was invited to promote my local convention (in Murcia, south of Spain, lovely place). I was there with Larxenne from El mundo de Larxenne and Francisco. I brought my Asuna Alfheim costume because it was my newest (comfiest) and manga related cosplay. 

Hola a todos, estoy muuuuy ocupada por el momento haciendo media docena de cosplays (de verdad) No tengo mucho tiempo para hacer tutoriales nuevos así que simplemente os pondré este artículo del periódico porque...estuve allí! Este año me invitaron a promover la convención de manga de mi ciudad (en Murcia, sur de España, un lugar precioso). Estuve allí con Larxenne de El mundo de Larxenne y Francisco con sus geniales cosplays. Yo me lleve el traje de Asuna porque era el más nuevo (cómodo) y más relacionado con el manga.
El Salón del Manga de Murcia cumple 5 años con un homenaje a Hayao Miyazaki
I was expecting to upload more pictures and that's why I took a while to write this post but, as it seems I'm not getting them any time soon, you only get the bad quality ones :D (sorry!). Click the images to go to the articles.

Quería subir más fotos pero parece ser que no me las van a pasar en un tiempo (si es que lo hacen...) así que os tenéis que conformar con las de mala calidad :D (lo siento!). Haced click en las imágenes si queréis ver el artículo.

Bah, as the pics are so awful I will just show you de real costumes we wore because they are worth it!

Bah, las fotos son tan malas que os voy a enseñar los trajes que llevabamos de verdad porque merecen la pena!
 
Cosplayer: Larxenne
Blog: El mundo de Larxenne
Photo and edition: Hawk Image and design
Character: Dragon's Prophet sorcerer


Cosplayer: Francisco Angel
Photo: La Opinión
Character: War machine (Iron Man)




























Cosplayer: Alice (me)
Blog: Alice in cosplayland 
Photo & edition: John Nicholson
Character: Asuna Yuuki (Sword Art Online)


I already have my tickets, what about you?

Yo ya tengo mi entrada, ¿y tu?

Alice in Cosplayland

Cosplay lover and manga addict from Spain. Living the adventure in England! Always working on something new!

No hay comentarios:

Publicar un comentario