sábado, 7 de diciembre de 2013

Cosplay gallery: Clara "Oswin" Oswald (Doctor Who) - Souffle girl

Anime and games aren't my only hobby, I like TV series and films as well and one of my favourites is Doctor Who so i decided to do a little cosplay for the 50th anniversary episode which was released on cinemas, yay. Yes, I went to the cinemas like this

Anime y manga no son mis únicos hobbies, también me gustan las series y las películas y una de mis favoritas es Doctor Who así que decidí hacer un pequeño cosplay para el 50 aniversario. Pusieron el episodio en los cines! bien! y sí, me fuí al cine con estas pintas.
I didn't make a souffle but the apple pie was delicious! (and not burnt) Where do you get the fresh eggs?

No hice ningún souffle pero la tarta de manzana estaba buenísima! (y no se quemó) ¿Donde consegúis vosotros los huevos frescos?

The last thing I have to say is... "Run you clever boy ... and remember" oh, and check the rest of the pictures at the gallery and the character info and tutorial here (coming sooon)

Sólo me queda decir... "Corre chico listo ... y recuerda" oh, y ved el resto de fotos en la galería y la información del personaje y el tutorial aquí (en breve)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *

Follow by Email

Social Feed

2014 © Planer - Responsive Blogger Magazine Theme
Planer theme by Way2themes